Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w sklepie internetowym https://burgundia.com.pl można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 5 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie został w żaden sposób zniszczony. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany z nim dowód zakupu. Zwrot wartości produktu następuje przelewem. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (e-mail, infolinia).
      Infolinia - 32 253 75 19  (od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-16:00).    E-mail: winiarnia@burgundia.com.pl  
  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:

Mallet Sp.z o.o.
Winiarnia Burgundia
ul. 3 Maja 23
40-097 Katowice

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: winiarnia@burgundia.com.pl   Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

Gwarancja i wymiana

Mallet Sp.z o.o.   zapewnia, iż  wszystkie wina importowane przez niego zostały sprowadzone do Polski legalnie i spełniają wszelkie wymogi sanitarno – epidemiologiczne.

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, widocznych uszkodzeń należy: - odebrać przesyłkę sporządzając protokół szkody potwierdzony pisemnie przez kuriera. W obu przypadkach reklamacje dotyczące dostaw należy kierować do obsługi sklepu pod numerem tel. +48 608 300 429 w dniu dostawy. lub: - nie przyjmować przesyłki jednocześnie zamieszczając adnotację na liście przewozowym o uszkodzeniu i poinformować o tym fakcie obsługę sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl